Empelts

L'altre dia vag fer una prova que de segur no triomfarà, pero el mal es minim i si eix be seria una gran alegria per a mi.
He provat a empeltar un roser.
Tinc un roser que fa unes roses blanques que, encara no s'han obert, ja s'han desfet. Es per aixó que he provat a empeltar-lo d'un altre roser que fa unes rose roges xulisimes.











En primer lloc vaig tallar un brotador del roser roig i el vaig posar en aigua.
















Després vaig fer un tall en forma de T al roser blanc.

  
A continuació li vaig posar el brotador  que tenia en aigua.





  I finalment ho vaig lligar per a que obre.


 En vaig fer mes de un, per si algún falla que agarre un de tots.

Tot açó ho vaig fer després de veure aquestos videos d'un foro de Infojardín:
http://www.infojardin.com/foro/showthread.php?t=290067


 Ja vorem que passa.






Comentaris