Ortaniques

Ahir va ploure, i com jo estava treballant al aire lliure no vaig tindre mes remei que fer festa. I com quasi tots els dies que no treballe, m'hen vaig anar a pegar una volta per el bancal.


Ara ja estàn bones per a collir. L'altre dia en vaig agarrar unes quantes i vam fer suc, i la veritat es que ja tenen quasi tota la dolçor que fa falta.


Ara ve lo bó, el bancal està preciós, i els taronjers han tingut tots els tractaments necessaris per a fer bones taronges. Cosa que es veu que ha fet efecte. I després de tot un any cuidant i veient el progrés, arriba el dia de la collita i te se passa per el cap que lo millor de tot seria que fera una bona gelà i les gelara totes. ????

Si, i vos diré el perqué. Perque avui en dia només fem que sentir animalades, animalades amb el preu de les taronges, que fan que tu de cap multipliques les @ aprox. que pots tindre i el preu que estàn dient per ahí, i digues, "no tinc prou diners per a pagar els gastos de la campanya".
Així es, i com pot ser?. Pues no ho sé.
Es molt trist que tot un any de treball i dedicació només serveixca per a que es fagen rics uns altres i tu veges amb tristesa que la teva feina no val res.

Abril 2011

Maig 2011

Octubre 2011

Febrer 2012

Que trist.

Comentaris