SOCIETAT DE CONSUM

Avui mateix hem estat fent-mos un café, millor dit dos, amb els amics. Com sempre, després de tractar nombrossos temes banals, que al mateix temps també son necesaris, com no, a eixit el tema de moda, la CRISIS, i com afecta a cada un de nosaltres.
També em donat la nostra opinió del que passa i , com no, la solucció al problema, cosa en la que tots hem coincidit, ja que pense que en aquest tema avui en dia tots som uns grans diplomats, i tots nosaltres tenim la solucció per a eixir d'aquesta situació.

Pues bé, xarrant i xarrant, un de nosaltres ha nomenat una frase d'una cançó de Raimon que deia: "Les botigues ben plenes,les butxaques ben buides". Ho em trobat gràciós.

Jo no havia sentit mai aquesta cançó, pero després de buscarla a la xarxa he trobat interessant posarla açi per si voleu sentirla. Jo la trobe prou adecuada al temps que estem vivint.




Societat de consum

(Raimon)

Tu compres un poquet,
jo compre un poquet,
aquell una miqueta de res;
d'això en diran després:
societat de consum.

Tu treballes bastant,
jo treballe quan puc,
aquell treballa tot l'any,
i sempre es diu el mateix:
societat de consum.

Tu viatges molt poc,
jo viatge bastant,
aquell del poble no surt;
ha, ha, ha, ha:
societat de consum.

Les botigues ben plenes,
les butxaques ben buides,
les teues, les meues, les seues.
Però és hora de saber
qui és qui les té plenes.

Societat de consum.
(1970)

Comentaris