La meua stevia


Fa uns dies, anant a pegar una bolta per un "rastro" em vaig trobar una parada de plantes de les moltes que es poden trobar per ahí. Hi havien nombroses plantes de totes clases, i mirant, de sobte em vec unes quantes stevies. Quina alegria, ja feia temps que en volia una pero no sabia on conseguirla.
En vaig agafar una i m'hen vaig anar mes content que unes pasques a casa.
La vaig posar a una habitació de casa que es la mes calenta de totes ja que li pega el sol molt de temps durant el dia.


Doncs bé, açi la teniu, nomes fa un mes justet que la tinc i mireu com s'ha fet. Crec que ha creixcut molt.

I ademés, ja ha florit. Cosa que no es normal, encara que pense que es per l'excés de calor de estar al lloc que està. De totes maneres no es algo important, ja que aquesta planta no es reprodueix per llavors sino que per esqueixos.
Així que prompte tindré que tallar-li un troç i posarla en un altra maceta per a poder tindren mes i així trasplantarla al bancal.

Comentaris