Invernadero

Ja fa alguns dies que em ronda una idea per el cap. Sempre m'ha fet il·lusió, i ara que he començat a plantar algo d'hortalissa, he pensat en montar un invernadero.
La veritat es que es un "capritxo" pero crec que la inversió es minima, ja que el lloc el tinc, i el reg per goteig està instalat a tot el bancal. Vaig a mostrarvos la meua idea.

En primer lloc el bancal:


Com podeu veure el lloc està un poc amagat, ja que el bancal no està vallat i fa por de que la gent li pegue per agarrar algo que no es de ells. Jo havia pensat en arrancar cuatre tarongers, aixó vol dir que el lloc del que disposaria seria de 5m per 12m aproximadament, es a dir uns 60 metres cuadrats.

Buscant per Internet he trobat un invernadero de mesures similars i seria una cosa així:


Encara que aquest es tipo tunel,  a mi m'agradaria que l'estructura fora diferent, amb forma de tunel amb els laterals rectes, com este:


O també tipo capella, a dos aigues:


Paregut a açó.

M'agraden els dos últims tipos d'hivernaderos que tenen les parets rectes perque crec que així s'aprofita millor el lloc.

Doncs bé, ara vullc veure el que em poden costar els ferros i la tela, ja que m'agradaria posar-li tela tipo malla envés de plàstic, i quant sapia el que val, ja veuré que faig.

Comentaris