Diumenge d'hortalissa

Avui diumenge m'he alçat prompte, el sol entrava per la finestra i la calor del matí començava a molestarme. Amb molt de compte de no despertar a la resta de la cuadrilla, que estaven al mig del cel  he desdejunat i m'hen he anat al bancal.
Ja feia dies que no anava darrere de les taronges que m'han tingut ocupat les vesprades de les dos pasades setmanes.
Açi vos deixe algunes fotos de la hortalissa:


Les tomaqueres ja van fent tomaques de pressa.





Ara quasi tots els dies hi han tomaques maures, i si no arribe a temps els pardals, o jo que sé, se les menjen.




Aquesta alberginia ja li queda poc de estar ahí.




Aquesta es l'única pebrera que tinc, estic esperant que es faja roja per a collirla.




Les tomaqueres rastreres també començen a donar tomaquetes.




El raïm també va maurant. Menys mal que el vaig tapar, perque si no ja no en quedaria.
En un parell de setmanes a menjar raïm.




Bo, al final he anat a casa amb quatre tomaquetes, que encara que no son massa grans deuen de tindre un sabor bonisim. Ja us contaré.

Comentaris