Cherry

Xe, que trobe que tinc tomaques cherry. I dic lo de trobe, perque em pensava que eren tomaqueres "bordes" o jo que sé, ja que les cherry em pensava que eren mes grandetes.


Doncs bé, mirant i mirant, a la xarxa, com no, vaig trobar la varietat de cherry que mes es parexien a les meues. Es diuen tomaques cherry en rama : punxa açí i voràs la classe de la tomaca , i trobe que son com estes:


I lo bó del assunt es que en tinc per a aburrirles:



Açí teniu als meus tecnics intentant collir-les sense xafarles, cosa prou dificil ja que tinc el bancal "plagat" de cherrys, i sense plantar-les, es a dir han eixit elles soles. La grandea de la naturalesa.

Trobe que seràn les úniques que menjarem enguany.

Comentaris

  1. bueno, estic hasta la figa de fer comentaris i que no ixquen. He dit: quins nebots més guapots que tinc, redeu! i que demà començen a collir a la Coope. Esperem que tot vaja bé enguany.A vore si això de deixar els tarongers mig pelats servix de algo., ja, je, ji, jo, ju
    Ens veem prompte.
    Salut

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada