Peseta

 
Tomaques per davant:


i tomaques per darrere:


Ja dia jo que tanta aigua no tenia que portar res de bó. O aixó es el que crec jo.
Avui, mirant les tomaqueres he vist una tomaca que tenia el "cul" un poc marró. I mirant i mirant he llevat al menys cinc o sis tomaques igual. M'he asustat un poc, i he pensat, Ja està!, totes les tomaques a la basura.
He vingut a casa i de seguida m'he posat a buscar a la xarxa, i després de molt de buscar he trobat un possible diagnostic: PODRIDURA APICAL O PESETA.
Segons les imatges que he vist tot pareix indicar que es aixó, i aixó es podrueix entre altres motius, per un reg inadequat, es a dir, un excés de reg.
De totes maneres demà preguntaré a algú amb més experiència per a que em diga a que es degut aixó i si pot ser greu per a les demés tomaques que hi han sanes.
Vos deixe un enllaç per si voleu veure el que jo he buscat a la xarxa:
http://www.bayercropscience.es/BCSWeb/www/BCS_ES_Internet.nsf/id/ES_Podredumbre_apical


Comentaris