Ara....alvocats

De nou aci. Ara per a mostrarvos un nou projecte, molt il·lusionant i nou per a mi, he plantat alvocats.
De fa un temps cap aci el temps, o siga, la climatologia ha canviat, el que eren hiverns molt freds han passat a ser hiverns suaus en pocs dies de fred intens. Es per aixó que la gent de aquestes regions esta decantanse per el cultiu de arbres tropicals, que encara que no estan aclimatats del tot aci, estan donant bons resultats en el seu cultiu.
Pues res, jo, després de pensar i pensar vaig decidir pegar un pàs endavant i arriesgarme en este novedos cultiu, del que vos mostraré tot el que vaig fent, els meus avanços i els meus "atrassos", cosa que espere que vos agrade.
Començem.
Tot va començar en Juny del 2018, cuant vaig plantar 100 arbres de alvocats al meu terrreny.
Com podreu veure en les imatges, els arbres eren molt menuts. Aixó es degut a que com es un cultiu amb molta demanda, els hivernacles estàn desbordats i any darrere any no donen abast per a fer-ne prou. Es per aixó que les plantes solen arribar menudes i relativament tart.

Pero... no passa res. Aquest arbre creix molt de pressa. Al poc temps de plantarlo ja començaven a veures brotacións, cosa repetiria dos voltes en el estiu.

Comentaris