POLITICA I TARONGES GELADES


Ja fa temps que una cosa em porta un poc descol·locat, encara que no tinga una importancia trascendental, pero, perque no, m'inquieta. Vos explique: Estem vivint en un mon globalitzat, on qualsevol cosa que fages es sap inmediatament, ja siga per les menudes càmeres de fotos digitals, les càmeres de fotos dels mòbils, les càmeres de video dels mòbils, etc..I com no gràcies a les reds socials (facebook, twitter,etc) que fan que quan arribes a casa ja sapies el que ha passat al carrer mentre tu pujaves les escales del teu pis.
Doncs be ara resulta que venen eleccions i cada partit politic gasta les seves energies en mostrar als ciutatans (trobe que s'escriu així) el que ells volen oferir i com no, la gent que farà possible que els seus projectes es duguen a terme. Es per aixó que tots ells programen un tall de esdeveniments per donar-se a coneixer, com mitins, presentacions, espectacles participatius, i com no, i el mes important al meu entendre, la presentació oficial de les llistes.
Ara bé, no se perque pero sempre hi ha algún partit que no fa cap tipus de "soroll", com si no vullguera que ningú sabera lo que ells ofereixen ni la gent que ho vol dur a terme. Ja pots buscar, Twitter, Facebook, periodics, informatius, i res. Perque?. Hi ha algo que amagar? No estàn segurs? o es que falta algún fitxaje d'ultima hora i encara no ha arribat?.
No es que la paciencia em devore, pero m'extranya l'asumpte.

Al igual que també tinc una curiositat, si tu et presentes per a formar part d'una llista d'un determinat partit politic serà perque la teva forma de pensar o actuar i donar soluccions als problemes dels ciutatans s'adecuen a la forma d'actuar d'eixe partit, no?. Doncs no. Es veu que no. Jo creia que aixó es feia per els ideials i resulta que si tu tens un amic a un partit politic i li falta gent per a omplir la llista a lo millor t'ho demana que sigues tu, encara que no comulgues amb els seus ideials. O serà que aixó dels ideials es algo del segle passat?

      Mentres tant les reds socials el que no veuen es que les taronges que tant esperaves per a arreplegar quatre duros(i pagar només els gastos), S'HAN GELAT.

     Al fi i al cap, aixó a qui l'importa.

Nosaltres, per a variar, mut.

Comentaris

  1. quanta rao primo, ni ideals ni taronges, això si, un bon mòbil en 40 megapinxels

    ResponElimina
  2. Hey primo, estàs ahi?. Quina alegria. Aixi es, es ideals estàn passats de moda. M'alegre de sentirte.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada