LA MONA DE PASQUA.....I L'OU KINDER

Avui per el matí ens ha fet un dia especial. Ha fet un dia de pasqua perfecte, ni massa calor ni fred.
Es per aixó que ens em ajuntant una colla d'amics per passar el dia junts. Quan ja feia unes hores que el sol estava calfant-mos el cervell, a les meues amigues Clara, Paloma i a mi ens ha vingut al cap una pregunta de una importancia desmesurada:
Com poden posar els ous kinder dins les mones de pasqua sense que es desfagen?
Una deia que feien un molde i quan es gelaven posaven el ou, pero si l'ou està unit a la mona(deia l'altra), el posaràn quan encara esta calenta, i no es derreteix? (deia l'altra).

Després d'una estona imaginant-mos una mona en un ou kinder dins, em decidit deixaro estar ja que em pensat que lo bonico de les coses moltes vegades es no saber com ni perque es fan.

El que si que m'ha deixat preocupat es que, aixo de "Açi em menje la mona i açi em trenque l'ou".......... com es farà ara?

Comentaris