LA MONA DE PASQUA.....I L'OU KINDER (2ª PART) O "LA PROVA DE L'OU"

Segur que recordeu el dil·lema de l'altre dia: Com es pot posar l'ou kinder dins la mona sense que es derreteixca?.
Doncs bé, les meves amigues Clara i Paloma després de estar tot el dia pegant-li voltes a l'assumpte es van decidir a fer-les elles mateixa. Jo, que les anime a que obriguen un blog culinàri he publicat les fotos de les mones, i per a que ho vegueu, hen tenim de totes les classes (amb ou, sense ou, i amb ou kinder).
El dil·lema està resolt, i després de preguntar-lo no han vollgut dir-me'l (secret professional).
Una cosa de la que estic ben tranquil es que després de saber que saben fer pastissos i mones, la tradicció culinària de pasqua no es perdrà amb la nostra generació.

Comentaris

  1. ací em pica, ací em cou, ací em menge la mona i ací et trenque l’ou.

    ResponElimina
  2. l'ou kinder nooooo que trencaràs el joguet de dins!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada